Kriptopénzek, blokklánc és DeFi befektetések

2021. december 15. 01:21 - Zoltán az Interneten

A Ubisoft lesz az első nagy játékcég, amely elindítja az NFT-ket a játékban

A Ubisoft volt az első nagy videojáték-kiadó, amely érdeklődött a blokklánc tér iránt, és az elmúlt években kriptojáték-prototípusokkal kísérletezett, valamint startupokat támogatott. Most azonban a játékóriás ténylegesen NFT-ket fog bevezetni az egyik fő franchise-ában egy új kezdeményezés keretében, amely a Tezoson fut.

Az Ubisoft Quartz, egy olyan platform, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy a Tezos blokkláncon NFT-ként tokenizált játékbeli tárgyakat keressenek és vásároljanak.
 A Quartz először a Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint PC-s verziójában fog megjelenni, a régóta futó taktikai lövöldözős sorozat legújabb online játékában.

A Quartz december 9-én indult béta verzióban az Egyesült Államokban, Kanadában, Franciaországban, Németországban, Spanyolországban, Olaszországban, Belgiumban, Brazíliában és Ausztráliában. A Ghost Recon Breakpoint játékosok, akik elérték az 5. XP szintet a játékban, hozzáférhetnek az NFT droppokhoz. A Ubisoft közleménye szerint a játékosoknak legalább 18 évesnek kell lenniük ahhoz, hogy létrehozhassanak egy Tezos tárcát a játékhoz.

A Ubisoft "Digits" néven emlegeti az NFT-dropokat, és azt tervezi, hogy december 15-én ingyenes NFT-ket ad ki a korai felhasználóknak, és 2022-re további droppokat tervez. Egy infografika olyan tárgyakat mutat be, mint a fegyverek skinjei és az egyedi páncélok és ruházatok, valamint egy üzenet, amely a jövőbeli kezdeményezésekre utal: "Ez még csak a kezdet...".

Az NFT gyakorlatilag egy bizonyíthatóan ritka digitális tárgy nyugtájaként szolgál, és jelenleg a digitális illusztrációk és profilképek a népszerűek, ezek videojáték-elemeket is képviselhetnek. Az Ethereummal működő, szörnyek elleni Axie Infinity játék jelenleg a legnagyobb szereplő a piacon, a CryptoSlam szerint több mint 3,6 milliárd dolláros kereskedési volumennel.

"A Ubisoft Quartz az első építőköve egy igazi metaversum fejlesztésére irányuló ambiciózus elképzelésünknek" - mondta Nicolas Pouard, a Ubisoft Stratégiai Innovációs Laborjának alelnöke egy közleményben. "És ez nem valósulhat meg a blokklánc játékra vonatkozó, korai formájú korlátainak, többek között a skálázhatóságnak és az energiafogyasztásnak a leküzdése nélkül."

screenshot_2021-12-15_at_01-10-38_ubisoft_quartz_be_unique_control_play.png

A Ubisoft bejelentésének nagy része a Tezos blokklánc és az energiaigényes Bitcoin közötti környezeti hatásbeli különbséget hangsúlyozza.

A Tezos azt állítja, hogy egyetlen tranzakció a hálózatán "több mint 2 milliószor kevesebb energiát" fogyaszt, mint a vezető kriptopénz, a Bitcoin. Azt is sugallja, hogy egyetlen Tezos-tranzakció körülbelül annyi energiát használ fel, mint egy 30 másodperces streaming videó, míg egy Bitcoin-tranzakció a becslések szerint egy teljes, megszakítás nélküli, egyéves streaming videófelvétel környezeti hatásával mérhető.

A blokklánc-technológia vélt környezeti hatása a múltban ellenérzéseket váltott ki a hagyományos videojáték-piacon belül, többek között nemrég, amikor a Dead by Daylight horrorjáték bemutatta terveit egy új karakter NFT formájában történő bevezetésére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defi.blog.hu/api/trackback/id/tr6816783888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kriptopénzek, blokklánc és DeFi befektetések
süti beállítások módosítása